Wakacyjna wyprawa nad morze

To miał być sentymentalny powrót do szkolnych lat. Chcieliśmy się spotkać i powspominać, w końcu ostatni raz mieliśmy taką okazję dziesięć lat temu. Z tego planu nic nie wyszło, ponieważ ostatecznie pomysł ewoluował tak mocno, że zdecydowaliśmy się na wyjazd nad morze. Czyli wybraliśmy inny plan. Oczywiście kilku osób zabrakło na liście chętnych do wyprawy, ale w zasadzie tego można się było spodziewać. Każdy ma obowiązki i czasem trudno jest z nich zrezygnować albo przełożyć coś na później. Deklarację złożyło jednak kilka osób.

Wygodnie w domku letniskowym nad morzem

domki letniskowe w Jantarze blisko morzaKilka osób na liście oznaczało, że trzeba było zorganizować większy obiekt albo więcej pokojów na noclegi. Ostatecznie jednak uznaliśmy, że najlepszym pomysłem będzie wynajęcie domku letniskowego lub dwóch domków letniskowych, w których spokojnie wszyscy byśmy się mogli pomieścić. I kolejna ważna kwestia, czyli miejsce. Postawiliśmy na Jantar, a dyskusja na ten temat wcale nie była zbyt długa. Położenie i atrakcje tej lokalizacji skusiły nas wszystkich. Udało się też zarezerwować ciekawą miejscówkę, czyli dwa domki letniskowe w Jantarze blisko morza. Takiej oferty szukaliśmy. Chcieliśmy, żeby było to coś o sporej powierzchni oraz aby znajdowało się dość blisko plaży, w końcu skoro wyjeżdżamy już nad morze, to czemu nie skorzystać z możliwości poleżenia na piasku. Same domki spełniły nasze wymagania. Kilka sypialni, do tego kuchnia, która czasem naprawdę się przydała, telewizor, internet, czyli wszystkie podstawowe udogodnienia były dostępne. Do morza mogliśmy się dostać w kilka chwil, więc położenie było naprawdę znakomite. Poza tym mogliśmy skorzystać z parkingu, który również był do naszej dyspozycji. I jeszcze inne kwestie – na przykład wypożyczalnia rowerów. Dlaczego niby nie można skorzystać z takiej oferty?! Oczywiście, że skorzystaliśmy. Całkiem niedaleko znajdowały się też restauracje, więc nie było problemów z posiłkami. Tak więc miejsce, w którym nocowaliśmy, okazało się świetnym wyborem, a my mogliśmy się skoncentrować na okolicznych atrakcjach.

Na atrakcjach i na wspomnieniach, w końcu po to pojechaliśmy nad morze. Jantar okazał się świetną lokalizacją nie tylko ze względu na domki letniskowe, które znaleźliśmy. Z tej miejscowości blisko jest do Trójmiasta i do Malborka, a więc sporo ciekawych obiektów do zwiedzania znajduje się w regionie. Oczywiście część z nas skorzystała z tej możliwości i spędziliśmy trochę czasu w Gdańsku oraz na krzyżackim zamku. Dzięki temu nasz wyjazd okazał się jeszcze bardziej atrakcyjny i na pewno uznajemy go za udany.